راز مجنون

هر کسی از ظن خود شد یار من!!!!!

راز مجنون

هر کسی از ظن خود شد یار من!!!!!

اولین پست در بلاگ اسکای بعد 3سال

با سلام.ابتدا خدا رو شکر میکنم که هنوزم نفس میکشم.واین تازه شدن لحظه به لحظه رو به خودم تبریک میگم و از خدا هم ممنونم.وبلاگ های زیادی داشتم.از سه سال پیش تا الان.همه رو هم بنا به دلایلی تغییر دادم و یا حذف کردم.اکثرا هم از بلاگفا استفاده میکردم.خوب بلاگفا هم مصائب و مشکلات خودش رو داشت.ولی عادت کرده بودم.خیلی محیط رو عوض میکردم.تا اینکه به یکباره تصمیم  گرفتم چرا سرویس رو عوض نکنم.
تا اینکه از تنگ بلوری بیرون اومدم رسیدم به یه شهر تازه.امیدوارم اینجا با امکاناتش به دلم بشینه و مجبور نشم از اینجا هم برم.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.به امید انروز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد